Važne informacije za sudionike konferencije “Kako komunicirati s djecom novog doba”

Do početka konferencije “Mliječni zub: Kako komunicirati s djecom novog doba” ostalo je svega dva dana. Donosimo vam pregled ključnih informacija koje će vam dobro doći za sudjelovanje na konferenciji:

1. Tko može sudjelovati?

Pravo sudjelovanja na konferenciji imaju svi koji su kupili ulaznicu putem sustava Entrio ili direktno od organizatora konferencije. Sudionici s dvodnevnim ulaznicama mogu sudjelovati na oba dana konferencije, a sudionici s jednodnevnim mogu sudjelovati samo onaj dan za koji imaju ulaznicu! Broj mjesta je ograničen, sve ulaznice su rasprodane i stoga neće biti moguća niti dodatna kupnja, niti bilo kakva promjena tipa ulaznica tokom trajanja konferencije.

2. Gdje doći?

Konferencija se održava u kongresnom centru Forum Zagreb, koji se nalazi u sklopu Green Gold centra, na adresi Radnička cesta 50 (I kat). Ulaz u kongresni centar je s Radničke ceste ili iz garaže Green Gold centra.

3. Kada doći?

Konferencija se održava u petak 9. i subotu 10. ožujka. Oba dana registracija sudionika započinje u 8:00h, a program konferencije kreće od 9:00h. Molimo sudionike da planiraju svoj dolazak na vrijeme, kako bi imali vremena preuzeti akreditacije, ostaviti garderobu i pripremiti se za predavanja. Imajte na umu da se konferencija održava u poslovnom centru Zagreba, gdje su u jutarnjim satima tijekom radnog tjedna česte prometne gužve.

4. Kako doći/Gdje parkirati?

Ukoliko dolazite osobnim automobilom, pripremite se na gužvu i manjak parkirnih mjesta, posebno u petak (dio mjesta je rezerviran za zaposlenike lokalnih tvrtki). Parkirati možete na gradskim parkirnim mjestima u okolici (3kn/h, max 3 sata ili dnevna parkirna karta za 60kn) i u garaži u Green Gold centra (etaža-2), po cijeni od 8kn/h. Želite li izbjeći brige oko parkinga, možete doći i javnim prijevozom ZET-a. U neposrednoj blizini je tramvajsko stajalište linija 2, 3 i 13. Za više informacija o javnom prijevozu posjetite stranicu www.zet.hr.

5. Kako se prijaviti za radionice?

U dva poslijepodnevna termina paralelno će se održavati po 3 radionice, što znači da svatko od sudionika može prisustvovati dvjema radionicama dnevno. Budući da će na konferenciji sudjelovati oko 350 sudionika, planirana je ravnomjerna raspodjela po radionicama koje će se održavati u dvoranama kapaciteta 110-120 mjesta. Prijave za radionice će se obavljati na dan konferencije (svaki dan zasebno), a detaljne upute ćete dobiti prilikom akreditacije. Nakon popunjenja raspoloživog broja mjesta za određenu radionicu, prijave za tu radionicu će biti obustavljene i sudionici će se moći odabrati preostale radionice u istom terminu.

6. Hoće li biti osiguran prijevod?

Kao što znate, u programu konferencije predavanja će održati naši inozemni gosti: Jesper Juul (video predavanje, uživo iz Danske) i Iben Sandahl. Njihova predavanja su na engleskom jeziku, a je osiguran i simultani prijevod, koji se prati putem slušalica koje će biti dostupne sudionicima. Napomena: prilikom preuzimanja slušalica potrebno je osoblju ostaviti osobni identifikacijski dokument, koji će biti vraćen nakon povratka opreme/slušalica.

7. Kava, sok… ručak?

Tijekom jutarnje stanke sudionicima smo osigurali lagani snack/peciva, te napitke po izboru kava/čaj i voda/sok. Ručak nije uključen u cijenu ulaznica. U sklopu Green Gold centra nalazi se nekoliko restorana, kafića i pekara Mlinar, u kojima možete provesti pauzu za ručak (60 minuta). U popodnevnim satima sudionike ćemo ponovo ponuditi izborom toplih i osvježavajućih napitaka.

8. AZOO – stručno usavršavanje?

Kao što znate AZOO je, radi kvalitete programa, odlučio uvrstiti konferenciju „Mliječni zub: Kako komunicirati s djecom novog doba“ na listu stručnih skupova i sudionicima konferencije priznati sudjelovanje kao stručno usavršavanje. Ukoliko ste odgojno obrazovni radnik, a niste se još prijavili sudjelovanje na stranicama AZOO-a, to ćete moći učiniti u petak i subotu. Upute ćete dobiti tijekom programa konferencije. Napomena: stručno usavršavanje se priznaje za jednodnevno sudjelovanje i za sudjelovanje na cjelokupnom programu konferencije.

UPDATE [07.03.2018]: Zbog velikog broja upita AZOO je odlučio priznavati i jednodnevno sudjelovanje kao stručno usavršavanje.

9. Dolazite s djecom?

Konferencija „Mliječni zub: Kako komunicirati s djecom novog doba“ je kids-friendly event – djeca su dobrodošla! Organizirano čuvanje i animacija djece predviđeno je za drugi dan konferencije – u subotu od 9 do 17.30h. Broj mjesta u igraonici je ograničen na 20 djece, i to isključivo vrtićke i predškolske dobi! Molimo roditelje da prije dolaska provjere raspoloživost mjesta, prijave su otvorene do popunjenja! Tijekom subotnje igraonice za prisutnu djecu bit će održana radionica Relax Kids u dva termina: 12.00-12.30 sati i 15.15-15.45 sati.

10. Hvala sponzorima i pokroviteljima!

Zahvaljujemo sponzorima konferencije:Jana, Nivea, Belupo, BabyCenter, Školska knjiga, Harfa i Dansko Veleposlanstvo. Također, zahvaljujemo na podršci i medijskim sponzorima koji prate konferenciju: Sensa, Gold FM, Roditelji.hr, Klinfo.hr, Dječja posla i She.hr